Exposició sobre el malbaratament alimentari.

De l’1 al 30 de juliol de 2017

El Museu de l’Estampació acull entre els dies 1 i 30 de juliol d’enguany, l’exposició “Som gent de profit”, produïda per l’Agència de Residus de Catalunya (ARC).

Aquesta exposició vol conscienciar el públic d’una forma molt didàctica contra el malbaratament alimentari, un problema molt greu si tenim en compte que en l’actualitat cada persona a Catalunya llença de mitjana uns 35 kg. de menjar/any, és a dir, 262.000 tones en xifres absolutes.

Amb aquest concepte s’ha creat un espai quotidià i proper a la gent, com la cuina d’una llar, d’una escola o d’un restaurant, on pot tenir lloc el malbaratament alimentari. Aquest espai s’ha representat amb plafons que transmeten dades importants i impactants. Per tal que l’exposició sigui propera a tots els públics, tres d’aquest plafons tenen elements interactius amb volum per captar la seva atenció, i set tenen elements interactius per tocar i consultar.

L’exposició s’acompanya de la realització d’un taller demostratiu, que farem al Museu el dimecres dia 19 de juliol en dues sessions, una a les 11h i l’altra a les 12h. L’accés és lliure i per a tota la família, tant pel que fa al taller com a la pròpia exposició.