El Museu de l’Estampació és present en el nou Museu Virtual de la Moda de Catalunya, que es pot visitar a www.museudelamoda.cat. El MVMC reuneix i mostra plenament documentades 642 peces de vestir històriques de les col·leccions públiques catalanes en una plataforma virtual, per tal d’aconseguir el relat de la història catalana del vestit, des del segle XV al segle XXI.

Un total de 15 peces del Museu de l’Estampació de Premià de Mar (MEP), tres de les quals es poden veure a l’exposició permanent, apareixen al web del Museu Virtual de la Moda de Catalunya. Es tracta d’un vestit de tombant del segle XIX, indumentària del modista d’alta costura Manuel Pertegaz, tres jaquetes de seda de l’artista Kima Guitart -premi nacional d’artesania-, una brusa estampada pel reconegut teòric de teixits Francesc Pérez-Dolz, vestits i conjunts de l’empresa catalana Ponsa i d’altres representatives de la història de la moda.

Podeu accedir a www.museudelamoda.cat i conèixer una mica més de la nostra història